Blog

Συμβουλές για μια επιτυχημένη ανακαίνιση ξενοδοχείου

Για όλα τα ξενοδοχεία έρχεται η στιγμή που θα χρειαστούν κάποια μορφή ανακαίνισης είτε πρόκειται για μικρές εργασίες επισκευής είτε για ένα σχέδιο εργασιών μεγαλύτερης κλίμακας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου των εργασιών ανακαίνισης τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά το κλείσιμο και πρέπει να βρούν έναν τρόπο για να παραμείνουν σε λειτουργία.

Ένα από τα πιο δύσκολα σημεία στην ανακαίνιση του ξενοδοχείου είναι να προστατέψετε τους επισκέπτες απο το θόρυβο και την κινητικότητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Το καλό είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διατηρήσετε τη διαμονή των πελατών σε υψηλά επίπεδα και να αποφύγετε την αναστάτωση και τις διαμαρτυρίες τους.

Η Οργάνωση είναι το κλειδί
Για να ολοκληρώσετε την ανακαίνιση σας με επιτυχία, θα πρέπει να είναι εξ'αρχής καλά οργανωμένη και να έχει δημιουργηθεί ένας λεπτομερής σχεδιασμός για κάθε βήμα του έργου. Θα πρέπει επίσης να είστε προετοιμασμένοι για τυχόν επιπλοκές και αναποδιές που μπορεί να προκύψουν. Στα οικοδομικά έργα είναι γνωστό ότι πιθανόν να υπάρχουν και τμήματα που δεν είναι εύκολο να προβλεφτούν απο την αρχή, έτσι θα πρέπει να προετοιμαστείτε για αυτό έχοντας πάντοτε λύσεις για κάθε πιθανό προβλήμα.

Οι πελάτες έχουν πάντα προτεραιότητα
Καθ'όλη τη διάρκεια της ανακαίνισης θα πρέπει να τηρηθεί αυστηρά το χρονοδιάγραμμα και να ολοκληρωθεί το έργο, ιδιαίτερα όταν προκύπτουν απρόσμενες καταστάσεις. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόσαστε τους πελάτες σας και να διασφαλίσετε ότι ο καθένας απο αυτούς θα έχει μια ευχάριστη εμπειρία διαμονής.

Η ανακαίνιση δε θα πρέπει να παρεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο στη διαμονή του επισκέπτη, από τη στιγμή που θα κάνετε check-in μέχρι το check out. Μην αμελήσετε οτι οι επισκέπτες  έχουν τις δικές τους ανάγκες οι οποίες μπορούν εύκολα να αγνοηθούν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να δημιουργήσετε είναι κακή δημοσιότητα.

Προνοητική διάθεση δωματίων
Μία από τις σημαντικότερες αιτίες για τις καταγγελίες κατά τη διάρκεια μιας ανακαίνισης είναι ο θόρυβος που δημιουργεί. Προκειμένου να αποφευχθούν παράπονα για θόρυβο και να βοηθήσει να κάνει τη διαμονή των καλεσμένων σας όσο πιο άνετη γίνεται, θα πρέπει να κάνετε τις κρατήσεις δωματίων σας με σωστό προγραμματισμό.

Δημιουργήστε ένα τεχνητό κενό μεταξύ των δωματίων και των περιοχών που έχουν υποστεί ανακαίνιση και εκείνους που χρησιμοποιούνται από τους επισκέπτες. Εάν το ξενοδοχείο σας αποτελείται από πολλούς ορόφους, θα μπορούσατε να αρχίσετε τις εργασίες απο τους πάνω ορόφους και να αφήσετε έναν όροφο κενό. Αυτό θα βοηθήσει στην απομόνωση του θορύβου.

Άμεση ανταπόκριση στις δεσμεύσεις σας
Μπορεί να μην είναι πάντα εύκολο, αλλά είναι σημαντικό να ακολουθήσετε μέσα σε κάθε δέσμευση που έχετε κάνει με τους καλεσμένους σας σε όλη τη διαδικασία ανακαίνισης. Ενώ μπορούν να προκύψουν επιπλοκές, είναι ζωτικής σημασίας να κάνετε ό, τι μπορείτε για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των πελατών σας.

Ενώ αυτό μπορεί να είναι δύσκολο κατά τη διάρκεια περιόδων αιχμής, όταν οι αίθουσες δεξιώσεων για παράδειγμα είναι σε πλήρη κράτηση, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι θα εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό μπορεί να απαιτεί υπερωρίες, ώστε να είναι έτοιμες ακόμα και οι διακοσμήσεις για την επόμενη λειτουργία. Κάντε ό, τι χρειάζεται για να εξασφαλίσετε ότι η υπηρεσίες που παρέχετε δεν είναι σε κίνδυνο.

Το προσωπικό πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο
Εάν οι επισκέπτες σας έχουν οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες, το πιθανό είναι να συζητήσουν αυτά τα θέματα με το προσωπικό του ξενοδοχείου σας. Για να αποφύγετε καταστάσεις διαμαρτυρίας, το προσωπικό σας θα πρέπει να προετοιμαστεί πλήρως και να ενημερωθεί πως θα πρέπει να αντιμετωπίσει, την κάθε κατάσταση προσφέροντας έτσι γρήγορες λύσεις που θα βοηθήσουν να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα και θα κρατήσουν τους πελάτες σας ευτυχείς.

Ένα πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα και επηρεάζει θετικά πολλούς υποψήφιους πελάτες, αλλά μέχρι να τελειώσετε με όλες τις εργασίες ανακαινίσης, βεβαιωθείτε ότι οι υπάρχοντες επισκέπτες σας εξακολουθούν να λαμβάνουν εξαιρετικές υπηρεσίες.


Η ΙΟΝΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ προσφέρει τις απαραίτητες εγγυήσεις για μια σωστή ανακαίνιση όχι μόνο αισθητικά αλλα και λειτουργικά.

Ανακαίνιση για καφετέρια, μπάρ, εστίαση

Ορίστε τον προϋπολογισμό
Κάθε έργο ανακαίνισης θα πρέπει να αρχίζει με ένα σταθερό προϋπολογισμό και θα πρέπει να καθορίζει τις παραμέτρους του έργου. Για μια ανακαίνιση καφετέριας, μπάρ ή εστιατορίου μπορεί να κυμαίνεται από μια πλήρη ανακαίνιση κτιρίου, συμπεριλαμβανομένου του εξωτερικού, ή μπορεί απλά να περιλαμβάνει μια εσωτερική ανακαίνιση. Ο νέος εξοπλισμός κουζίνας μπορεί να αυξήσει σημαντικά την τιμή, ενώ μία αισθητική αναβάθμιση μπορεί να έχει μικρό κόστος.

Προσλάβετε εναν ειδικό
Σκεφτείτε την πρόσληψη ενός ειδικού για να σας βοηθήσει ώστε να δημιουργήσετε ένα σωστό πλάνο. Αυτός θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε σχετικά με τη σωστή διάταξη και την επιλογή των υλικών.

Επιλέξτε τα σωστά υλικά
Τα υλικά που θα επιλέξετε για την ανακαίνιση σας θα πρέπει να είναι ανθεκτικά, εύκολα στο πλύσιμο και κατάλληλα για το γενικότερο στυλ της επιχείρησης σας. Επιλέξτε άνετες και εντυπωσιακές καρέκλες και τραπέζια, και ένα φινιρισμένο δάπεδο που μπορεί να αντέξει μέχρι και διαρροές. Ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης, η σωστή επιλογή απο πιάτα και σερβίτσια μπορεί να επηρεάσει την όρεξη των πελατών σας καθώς και τη διάρκεια του γεύματος.

Χρησιμοποιήστε φωτισμό που προδιαθέτει
Αν θέλετε οι πελάτες σας να αισθάνονται άνετα, να εγκαταστήσετε φωτιστικά που εκπέμπουν ζεστό, απαλό φως. Οι πολυέλαιοι και απλικες τοίχου δημιουργούν μια ζεστή αίσθηση, ενώ ο κρυφός φωτισμός δίνει μια πιο σύγχρονη αίσθηση. Μην επιλέξετε έντονο ενοχλητικό φωτισμό αλλά ένα στίλ που να είστε βέβαιοι ότι οι πελάτες σας μπορούν να δουν αρκετά καλά για να διαβάσουν το μενού.

Η ΙΟΝΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ προσφέρει τις απαραίτητες εγγυήσεις για μια σωστή ανακαίνιση όχι μόνο αισθητικά αλλα και λειτουργικά.